Benvidos

Bienvenidos a Amigos Sin Fronteras, a web dos alumnos e alumnas do Colexio Salesiano San Juan Bosco da Coruña.

Neste Blog educativo, pretendemos introducirnos un pouquiño nas posibilidades que nos abre o mundo da internet.

Esperamos que pasedes un bo rato lendo os nosos artigos.

Se queredes deixar as vosas opinións sobre o blog podedes mandar un e-mail a: amigos.s.fronteras@gmail.com; ou ben entrar na sección "Dejanos aquí tú opinión del blog" y dejar un comentario.

Moitas Gracias

O noso Blog leva activo dende:

Hoy es

jueves, 4 de junio de 2009

o antigo diario

Olaaaa
En clase de galego con Charo Barrio fixemos unha historia individual, esta é a miña.

O antigo diario
Comtoume un día meu avó, que atopara nun vello baúl un caderno antigo; era dun home chamado Pancracio Hilderbrand, falaba do que ía facer no futuro e do seu temeroso plan; comezaba así:

3 de abril de 1864
Hoxe comezarei a escribir o meu plan, servera para que toda a humanidade excepto eu (naturalmente) morra, así quedareis ó no mundo e poderei facer o que me pete.

4 de maio de 1864
Sigo co meu plan; a poción está case rematada, somentes me faltan uns cantos ingredientes.

29 de maio de 1864
Xa rematei a poción…

Meu avó seguiriam e a leer a historia gustosamente, pero o resto das follas estaban en branco. Cando nos demos conta fomos hasta o vello baúl, pero non atopamos nada.

3 anos despois
Fai 3 anos que non sego a contar a historia de Pancracio Hilderbrand, pero o outro día, preto do vello baúl atopei o testamento deste home anteriormente citado, onde puña a data da súa morte, e curiosamente foi o 30 de maio de 1864.
Decidin investigar máis afondo sobre o tema, e tamen descubrin que Esmeralda Hilderbrand, a súa muller o asesinara porque descubriu o seu temeroso plan.

Fin.

María Carracedo Añón.

1 comentario:

Anónimo dijo...

xa ía sendo hora que entre o contrasinal, internet e non ter tempo... o importante e que xa esta